lundi 6 octobre 2014

PEČENÉ ČERVENÉ PAPRIKY

Pečené papriky Vám ponúkajú rôzne variácie konzumácie. Buď ich necháte celé a dáte si ich na hrianku alebo ich rozmixujete a získate tak omáčku do cestovín alebo pomazánku na chlieb. 
V každom prípade, slaný syr feta sa výborne spája s chuťou.


Papriky si rozrežeme na polovicu a poukladáme na plech,

 
(semiačka som odložila pre dedka, ktorý ma veľký skleník a ten ich tam ubytuje)

do každej polovice som dala strúčik cesnaku (alebo polovicu). Papriky som pokvapkala, tak hojnejšie, olivovým olejom, osolila som ich a okorenila, a nakoniec dala piecť do rúry s grilom na 220 stupňov. 



Asi po 25 minútach som ich vybrala von a stiahla z kože, asi ako Apolón satyra Marsyasa.

Dostala som toto. 

Čo s tým, to je už na Vás.



PS: Tento krásny obraz, ktorého autorom je taliansky maliar Guido Reni (1575-1642) sa nachádza v krásom meste na juhu Francúzska, Toulouse.

zdroj: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Reni_Apollon_et_Marsyas_(2004_1_45).jpg

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire